ComPaYa Társasjáték webbolt
FŐOLDAL BOLT JÁTÉKOK ÚTMUTATÓ HOGYAN VÁLASSZUNK? TÖRZSVÁSÁRLÓ KERESÉS LINKEK KAPCSOLAT KERESKEDŐKNEK ÁLLÁS

Bolt adatok: Ferenc körút 27. Telefon: 20/4281186 Nyitva: H-Cs: 11-19; P: 11-17; Szo: 10-14 Email: info@compaya.hu

Keresés névtöredék alapján


Csak raktáron:


Részletes keresés itt>>

 

Kosár

Üres!

Bohnanza - Babszüret

Ez a remek kártyajáték 8 féle bab ültetéséről, kereskedelméről és adás-vételéről szól. A játék folyamán az ültetvényesek minél nagyobb készlet babot igyekeznek összegyűjteni, természetesen az ezekért járó aranyakért. Azonban a babföld véges és mindig újabb és újabb beültetésre váró babfajták tünnek fel. A nemkívánatos babokkal lehet kereskedni. Ami nekünk átok, az másoknak áldás.

Meuterer (001083) / Meuterer (001083)(76012)
 

Típus:

Kártyajáték
Középkori
Tengeri hajózás
Társasjáték

Játékmechanizmus:

Kapcsolatok
Változó játéktér
Felvétel és átadás

Játékosok száma:

3 - 4

Játékidő:

45 perc

Kiadó:

Adlung Spiele
Schmidt Spiele

Tervező:

Marcel-André Casasola Merkle

Ajánlott korosztály:

12+

Német verzió ára:

1660 Ft Raktárról!Raktáron

Alternatív név

Meuterer (001083)(76012)

Részletek a BoardGameGeek oldalán

Magyar szabály az interneten


db

Vissza a játéklistához


A játékosok egy kereskedőhajó utasaiként szigetekre próbálnak ellátogatni, hogy ott áruikat eladva győzelmi pontokat gyűjtsenek. A játék során többféle szerepet választhatnak a hajó társaságából annak érdekében, hogy változtatni tudjanak a hajó célállomásán és/vagy győzelmi pontokat szerezzenek kereskedéssel. 8-9 kör után (a játékosok számától függően) ér véget a játék és az nyer, akinek a legtöbb pontja van.

A játéktábla úgy áll össze, hogy szigetkártyákat helyezünk el egy körben, ahol a kereskedőhajó kártyája fog mozogni, hogy minden körben mutassa az épp aktuális pozíciót. Mindig két �aktív� sziget van, ahol a játékosok kereskedhetnek: a kiindulási és a célállomás. Valójában minden szigetkártyán megtalálható, hogy milyen típusú áruval lehet üzletelni és győzelmi pontra váltani.

Minden kör első részében a kapitány (az első körben véletlenszerűen határozzuk meg) dönti el, hogy hány győzelmi pontot hajlandó fizetni a fedélzetmesternek, ha lázadás esetén támogatja őt. Ezeket a pontokat abból kell levonni, amit a kapitány gyűjtött addig is, amíg el nem érik az új szigetet az új körben.

Ezután, kezdve a kapitánnyal � a játékosok elindíthatják a kereskedést azzal, hogy árukártyákat játszanak ki a kezükben lévő lapok közül (minden körben egyszer!). Minden játékos kijátszhat vagy egy árukártyát, vagy megállítva a kereskedést választ egy akciókártyát. Az árukártyák kijátszása közben a játékosok használhatnak ütközetkártyákat is, ami zendülés esetében hasznos, hogy támogassuk az egyik vagy másik pártot. Ha egy játékos akciókártyát húz, több árukártyát már nem játszhat ki abban a körben, és ha ő a kapitány is, be kell jelentenie a célállomását is. Az akciókártyákkal különféle képességekre tehetünk szert; például a zendülő megpróbál a következő körben kapitány lenni; a legénység támogatja a zendülő győzelmi pont gyűjtését sikeres lázadás esetén; a fedélzetmester segítségével a kapitány még több győzelmi pontot gyűjthet, ha megbuktatták a zendülést; a kereskedő mindig a legjobb feltételekkel üzletel döntetlen esetén; a raktáros pedig midig 3 kártyát húz (egyet kiválaszt). Ez a rész addig tart, míg minden játékos kap egy akciókártyát.

Minden kör harmadik szakaszában a játékosok felfedik akciókártyáikat, ha valaki a lázadót választotta, a zendülést meg kell oldani újabb ütközetkártyák kijátszásával, hogy meghatározzuk a végeredményt. Egy lázadás végén a győzelmi pontokat vagy a lázadó és a legénység kapja, vagy a kapitány és a fedélzetmester, attól függően, hogy sikeres volt-e vagy sem.
Ezután a kereskedésért járó győzelmi pontok kiosztása következik. Csak az a játékos kereskedik az aktív szigeten, akinek a legtöbb árukártyája van az ott elfogadott típusból, de győzelmi pontok csökkenhetnek is (egészen nulláig), ha több mint egy játékosnak is ugyanannyi kártyája van. Ebben az esetben a kereskedő mindig a maximálisan elérhető győzelmi pontot kapja.
Végül a hajó a célszigetre ér és a játékosok árukártyákat húznak, hogy kipótolják a kezükben lévő lapokat (a raktáros hárommal többet húz, mint a többiek és egyet választ közülük).

A játéknak van egy másik verziója is egy kalózhajó bevonásával, ami árukártyákat tud ellopni a játékosoktól.

A Meuterer különleges játék, gyors és stratégiát igénylő, mivel minden játékosnak választania kell a kereskedés és az előnyös akciókártyák húzása között. Sok az interakció a játékosok között, tehát elég nehéz unalmasan játszani.


A Meuterer (001083) vásárlói a következő játékokat választották még:

BANG! Card Game

BANG! Card Game

Bohnanza - Babszüret

Bohnanza - Babszüret

Carcassonne új kiadás

Carcassonne új kiadás
(48125)

Coloretto

Coloretto

Puerto Rico

Puerto Rico

Ticket to Ride Európa

Ticket to Ride Európa
Ticket to Ride Europe, Zug um Zug Europa Neu 2005, Les Aventuriers du Rail Europe

Aranyásók - Szabotőr

Aranyásók - Szabotőr
Saboteur

Nagyfeszültség

Nagyfeszültség
Funkenschlag/Power Grid

Citadella

Citadella
Ohne Furcht und Adel (48123) / Citadels

EladLak!

EladLak!
For Sale

Dixit

Dixit

Qwirkle - Formák, színek, kombinációk!

Qwirkle - Formák, színek, kombinációk!

www.compaya.hu - A tárhelyet a WSB.HU tárhelyszolgáltató biztosítja.

Compaya Bt. 2005. - Minden jog fenntartva ©

BOLT

A bolt adataihoz kattintson ide

Belépés

Név:
Jelszó:
Új regisztráció
Jelszóemlékeztető

Kategória választó

Társasjáték

Kártyajátékok

Kirakójátékok

Készségfejlesztő játékok

Smart Games fejlesztők

Gyerekjátékok

Kiegészítők és egyebek

Gyorslinkek

Játékok magyar leírással

Keresés

Akciós játékok

Újdonságok

Heti újdonságok

Raktáron lévő termékek

Raktáron lévő társasjátékok

Raktáron lévő kártyajátékok

Raktáron lévő puzzlek

Friss raktárkészlet

Szállítás alatt

Virágoskert


Királyi áru!